Suami Gaji RM7k Tapi KEDEKUT. Satu Hari Ternampak “SESUATU” Dalam Bag Dia Dan TERKEJUT Bila Tau…

loading...

loading...
Nama aku Farah. Aku selalu minta suami belikan emas tapi dia cakap x mampu. Pelik gaji dia Rm7k sebulan. Satu hari aku ternampak “sesuatu” dalam beg kerja dia yang terbuka. Tak sangka selama ni rupa-rupanya….



TERINGIN NAK BELI EMAS

Salam min, Nama aku Farah. Stress sgt ni min. Kami hidup sederhana je min. Aku selalu cakap nak beli emas.. sebab sedih bila kawan2 semua ada emas.. suami cakap dia x mampu nak beli emas.

Dan 5 tahun kawin dia x de belikan aku barang mewah. Hari jadi hanya beli kek je.. kawan2 lain semua suami mereka ajak g tempat mewah. Hadiah mahal.. tapi aku??

GAJI DIA RM7K SEBULAN

Suami aku gaji 6k hga hga 7k sebulan. Kami belum ade anak.. belanja rumah hanya rm 500 je sebulan.. sebab hanya kami berdua..

TERJUMPA SESUATU DALAM BEG KERJA

Semalam min, kantoi dengan saya, saja jumpa buku akaun simpanan dia dalam beg kerja dia. Suami ada simpanan 30k dalam tabung haji. Nape dia nak barahsia.. 5 tahun dia tipu saya min.. saya nak dia ambil duit tu untuk beli emas..

Tapi dia cakap dia xnak usik duit tu. Sedih sgt dengan suami kedekut macam ni. Ada duit tapi sembunyi sorang2.. saya hari2 pergi pasar pakai kereta lama, Kereta pun xnak beli.

Kawan dia semua pakai kereta mewah… Dia pakai motor je.. pelik dengan suami kedekut ni. Menyesal kawin dengan dia.. 




loading...

Loading...